Jump to content

Dano's Enforcer application


Dano

Recommended Posts

What is your In-Game name?: Dano 

What is your SteamID?: STEAM_0:0:147818384

What is your rank?: Soldaat I

How long have you been in the Pyke Syndicate?: 1/25/24

What leadership experience do you have?: Ik ben een kapitein geweest op SCP:RP en heb meerdere sub-branches begeleid dus ik heb al wat ervaring.

Why do you want to be a Pyke Officer? (100 word minimum):

Ik wil graag officier worden omdat ik graag verder wil komen in de rangen van Pyke!
Ik heb het erg naar mijn zin in Pyke en ik vind het tot nu toe nogsteeds super leuk.
ik wil ook graag iets meer verantwoordelijkheid hebben want dat lijkt mij super interresant.
ook hoop ik de Pykes te kunnen helpen met enkele vragen die ze mogelijk kunnen hebben.

Why should you be trusted with this rank? (100 word minimum):
Ik heb al eerdere ervaringen gehad met officier rangen dus ik weet hoe ik mij moet gedragen met zulke verantwoordelijkheden.
ook weet ik bijna alles van de SOP dus kan ik zo antwoord geven op enige vragen die gesteld kunnen worden.
ik heb naar mijn mening ook duidelijk laten zien dat ik ook als NCO vertrouwd kan worden, aangezien ik telkens mijn quota heb behaald en actief ben op pyke.
ik probeer altijd iedereen bij dingen te betrekken en leuke actievieteiten te bedenken.

Do you understand that if you fail to meet the expectations of a Pyke Officer you may be removed from your position?: Ja

Current (RP) ranks: SHGO Lore Senior Guard || Pyke Captain || Moderator

Former (RP) ranks: SCP:RP Senior Admin || Support || MTF E11 CPT / Head ranger || Maintenance Expert || RRH Engineer Alpha 3 || Shadow Guard VI || 
CC's: The sniper || Security Officers || MTF Sigma 66('Sixteen Tons') Trooper || 

-Dano

Link to comment
Share on other sites

  • Harr y locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...